Objednávka:
- Na základe vyplnenia a odoslania objednávkového formulára prostredníctvom webovej stránky zingerlatka.sk, Vám na zadanú e-mailovú adresu odošleme Potvrdenie objednávky so všetkými potrebnými informáciami k uskutočneniu Vašej objednávky. Ak je Vami žiadaný termín už obsadený, informujeme Vás o tom prostredníctvom e-mailu.
Poplatok za požičovné:
- Poplatok sa platí vopred na účet dodávateľa (Zingerlatka) a berie sa ako rezervačný poplatok. Jeho pripísaním na účet sa potvrdzuje zarezervovanie požadovaného termínu pre klienta. O cene zapožičania produktu Vás informujeme vopred na základe Vášho dopytu. V cene požičovného je zahrnutý aj prepravný poplatok.
- Úhrada poplatku za zapožičanie produktu sa realizuje prevodom na účet na základe zálohovej faktúry.
Odoslanie produktu:
- Produkt odosielame vždy 4 dni pred termínom svadby (napr. ak chcete diadém na sobotu 12.3.2022, tak ho odosielame stredu 9.3.2022) O doručení budete informovaný SMS správou od prepravnej spoločnosti. Štandardné doručenie je 2.-3. deň od odoslania (štvrtok / piatok).
- Po prevzatí produktu, je potrebné produkt skontrolovať a prípadnú závadu nám oznámiť telefonicky alebo e-mailom.
Vrátenie požičaného produktu:
- V pondelok nasledujúceho týždňa vyzdvihne kuriér prepravnej spoločnosti náš produkt na Vami zadanej adrese. O čase vyzdvihnutia Vás bude prepravná spoločnosť vopred informovať. Kuriér už bude mať vytlačený štítok, ktorý nalepí na krabicu s produktom, takže nemusíte sa zaťažovať s vypisovaním spätnej adresy.
Správne zabalenie produktu na bezpečný návrat k nám:
- Odporúčame odložiť si krabicu, v ktorej ste produkt obdržali a zabaliť ho rovnakým spôsobom (baliaci papier neriešte).
Storno objednávky:
- v prípade zrušenia svadby do 2 týždňov pred svadbou – vraciame celú sumu
- v prípade zrušenia svadby neskôr ako 2 týždne pred svadbou – vraciame 50% sumy
- v prípade zrušenia svadby 1týždeň pred svadbou – celá suma je nevratná
- v prípade vyššej moci vraciame plnú sumu
Finančná kompenzácia za znehodnotenie produktu:
- ak po vrátení zistíme novú závadu na našom produkte, budeme žiadať finančnú kompenzáciu za toto znehodnotenie:
– malé poškodenie – neriešime
– stredné poškodenie – 30 – 100 eur (závisí od druhu poškodenia)
– veľké poškodenie – plná suma produktu
- malé poškodenie – odlomenie 1-5 komponentov, malé znečistenie a pod.
- stredné poškodenie – odlomenie celej skupiny komponentov / celého “výhonku” na produkte, rozsiahlejšie znečistenie a pod.
- veľké poškodenie – veľká deformácia produktu bez možnosti navrátenia pôvodného tvaru, veľké znečistenie, akékoľvek iné poškodenie bez možnosti navrátenia do pôvodného stavu alebo s možnosťou navrátenia do pôvodného stavu pri rozsiahlej rekonštrukcii výrobku.